röda rosor, sofia karlsson, bilddagbok och allsång

Idag var det en kvinna som köpte en röd ros till sin man. Hon hade skällt på honom mycket på sistone, han jobbade så mycket tyckte hon, men nu så ville hon visa att hon trots gap och skrik älskade sin man. Det var fint tyckte jag.

Idag kom Sofia Karlssons nya album på posten : ) musik för julia, musik för själen.

Förresten så följer jag strömmen så jag har skaffat mig en bilddagbok.
vingali.bilddagboken.se. Kanske inte den mest aktiva, men ändå, :)

Sista allsången ikväll, det får man inte missa! BAO är ju med, fast utan Helen Sjöholm tror jag. Hon har ju nyss blivit mamma :) Grattis till henne! Men lite tråkigt är det allt att inte få höra henne ikväll, men okej bäbisar är också viktiga!

take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback