20 december 2007

Idag var den första lediga dagen på två och en halv vecka! Så skönt! Sitter i mitt nytapetserade och nymålade rum som mamma och pappa fixat i hemlighet åt mig när jag har varit borta =) Väldigt mysigt blev det!

Helgen i Valdemarsvik med två föreställningar var jättemysig. Föreställningarna gick jättebra trots att publiken var väldigt liten, men vi gjorde det tillslut efter allt slit och alla törnar. Jag är så stolt över klassen =) Tyvärr blir vi färre i vår, kommer sakna dom som slutar med jag ser framemot våren och tror att det kommer bli en jättekul termin med det gänget som är kvar. Tycker om dom så mycket =)

Ska bli så härligt med jullov, men det känns som att det kommer att rusa iväg ganska fort för jag har så mkt som jag vill hinna med!

Saknar skånetöserna!!

Kommentarer
Postat av: Ella

och vi saknar dig! eller ja..om jag nu var en av dem?;) ser mig kanske itne riktigt som en skåning..även fast jag lagt till mig med skånska U:n nu på ngt mystiskt sätt..

Postat av: Lina

lilla gumman! Vad skönt att du skrivit lite. Man får ju inte hänga med i ditt liv längra =(
Ta hand om dig!

2007-12-21 @ 13:01:37
URL: http://linaolsson.blogg.se
Postat av: elaine

och jag saknar dig oxå...ifall jag var en av dem. Jag pratar ju i alla fall skånska?

2007-12-27 @ 17:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback