rusar

hinner inte. har inte tid med det här nu. två premiärer på två föreställningar om två veckor. Inget sitter ihop, bara lösa saker, tusen saker som måste repas! Dag och natt inget annat.

Idag ska jag åka in till kalmar. måste hämta min resväska. den glömde jag på bussen i fredas när jag skulle åka hem. inte förrän jag kom på tåget och det skulle köra inser jag att jag inte har väskan med mig. hur förvirrad får man va? förra söndan glömde jag en påse i skåpet på jobbet som jag var tvungen att ha med mig till öland. när jag kommer på det långt senare får anna åka dit, ringa larmcentralen, larma av och jag får springa in och hämta den. jag blir rädd för mig själv. har för mkt att tänka på och har ingen aning om hur man slappnar av. fick en artikel av mamma igår med lite "mindfulness"övningar, men när ska man ha tid att göra nedvarvningsövningar? Jag har lovat ´Kristian att inte stressa ihjäl mig. jag ska försöka med det. jag kommer inte hem förrän den 19 december. då är allt avklarat, alla föreställningar är gjorda, alla rep har fått ett slut. jag längtar dit.

Nu är det dags att slänga sig in i väggen och hoppas att den håller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback