all night long

Sarah Dawn Finer är så grym på att sjunga!! Hon är också musikalartist och har körat en massa bakom andra. Det är så det är, musikalartisterna och körfolket är de som är bäst på att sjunga!! Kanske ska gå på mammas förslag om att satsa på en karriär som körsångerska ;)

Det har varit en skön vecka, men humöret har svängt ganska mycket faktiskt. I Måndags sken solen och det var kallt, men jag tog en jättehärlig springtur längs strandpromenaden och fick en såndär total lyckokänsla att jag bara ville göra glädjetjut och glädjeskutt. Tisdagen var lyckad dag. Den började med utbildningsmässa en stund i Ängelholm. Vet inte om jag blev så mycket klokare, mest ännu mer förvirrad tror jag. Men iaf så åkte jag och tjejerna ner till Helsingborg, där vi först fikade på ett jättemysigt ställe med megamackor! :) Sen fortsatte vi med shopping och avslutade kvällen med att titta på "Underbara Älskade" En otroligt fin film! Sköna skådespelare (kul att se catherine hansson igen) och jättevackra bilder. Det är ju en väldigt sorglig film egentligen men det är det jag gillar, svenska sorgliga filmer :)  Efter det kom en massa känslor upp. Framtida arbete som känns svajjigt. Men jag tror att det kommer bli jättebra till slut. skönt att prata lite var det iaf.

Igår var jag alldeles själv i min lägenhet och det var skönt att bara vara ensam. Tittade på skärgårdsdoktorn och bara mös :P

Utan musik, inget liv. Tröstar, Glädjer, Stöttar och Fyller alla rum.

Kommentarer
Postat av: emelie

Ja visst var det hur kul som helst att se catherine hansson i Underbara älskade. Hon är ju riktigt bra!

Åh Skärgårdsdoktorn har jag också tittat på i veckan. vad du är braaa Julia ;) Såg du asvnitten med Katarina och Gunilla? Har du sett avsnittet med Pia Johansson när hennes man kör ner bilen i vattnet? hahah det är kul iaf


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback