sing for me...

Jag älskar veckor utan läxor! Alla ettor är på praktik så det är så lugnt och skönt på skolan, sorry men det är faktiskt det, :P Och det medför också att det blir chokladpudding och marängsviss som efterrätt. Det är i Apelryds matsal det händer. Kommer sakna!

Det var fest i tisdags. Äntligen en riktig apelrydsfest, och jag hade trevligt. Snacka med folk, sova lite med Bengt (den orangea mjukishunden med silvriga prickar), Glädja sig åt Tobbe som tog kvällens pris måste jag säga :) go boy,! :P På hemvägen vid halv två snåret så gick jag, vickan och linnéa förbi KnutJöns bageri, men det var 20 minuter kvar till färdiga bullar, så lite besvikna gick vi hem och gjorde oss i ordning för sovning. Men Vickan var på och hon övertalade mig att följa med till KnutJöns igen, så vi tog cykeln och köpte nygräddade ostfrallor och somnade sen gott vid halv tre-tiden.

Onsdagen blev en seg dag, men en såndär mysig dag när man inte gör nånting. Vi var ett gäng som bäddade ner oss i Tobbe och Elaines soffa och åt kladdkaka med glass och tittade på skärgårdsdoktorn...mysmys!

Musikalarbetet har kommit igång ännu mer nu och det är väldigt roligt att se hur scenerna växer och hur musiken riktigt sätter sig i hjärtat :) 

"Jobba, jobba, göra fel, jobba , jobba. Gå vidare! En gång till! Fan, helvete, krasch bang, rätt in i väggen, upp å hoppa."

Kommentarer
Postat av: frida, tm1

vilken lyx ni har det utan oss ettor ;)

2007-02-03 @ 12:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback