sweet dreams

Ute i hallen står en alldeles ny säng som är hela 1,05cm bred. Och den är min :) Lovely!! Det är en tidig födelsedagspresent. Tack mor och far! :D

Jag saknade snön när jag kom ner till skåne i söndags, Men det var alldeles vitt utanför fönstret när jag vaknade i måndags morse. Och kallt! Men det är så vackert med den vita snön, det liksom gnistrar överallt! Men när alla andra har varit ute och haft snöbollskrig och åkt pulka, så har jag suttit inne och räknat matte. Hade matteC prov idag, men det gick nog ganska bra till slut iaf.

I onsdags var det sminkparty hos Christa, Tobbe och Elaine. Tobbes mamma och kusin var där och visade en massa olika grejjer, så vi testade och hade mysigt. Lite handlat blev det också :).

Helg sköna helg. Jobb imorrn förvisso, men annars är det lugnt.

Såg på Så ska det låta ikväll. Bröderna Magnus och Henrik Rongedal var så sjukt grymma på och sjunga!! Jag dog, som niklas hade sagt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback