drömmar om sol

Idag tittade solen fram när jag var ute och gick. Det gjorde mig lycklig. Nu blir det några dar med Kristian, sol ( förhoppningsvis), klippor och salta bad :) och tält...snälla snälla låt det inte regna! Ikväll ska ja sjunga lite med bröderna A i kyrkan. Ska bli roligt det.

Jag har suttit hemma nästan hela sommaren och haft all tid i världen men nu när det bara är en ledig vecka kvar efter den här helgen så har jag planerat att träffa alla och göra allt. Jag vet inte hur jag ska hinna, men jag känner igen det här scenariot, är det så här jag är kanske? Julia i ett nötskal. Lite för dålig planering, lite för bra skjutapåframtidenförmåga...måste ändras på! Men det får bli en annan dag....

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback