helg!

Blogg det va längesen, eller va det det egentligen? Aja, känns som att ja har en massa och skriva, men det är inget jag kommer på. Första jobbveckan är avklarad och nu har ja semester en vecka :P Jag och Krille drar till Bohuslän nånstans, ska bli mysigt! På jobbet är det ganska drygt och varmt, men man får göra det bästa av situationen, jag ska ju inte klaga ja som har varit ledig så länge, och pengarna behövs för jag är pank! Idag hade jag förresten en mycket lustig kund som ville lämna tillbaka en vara som hans fru hade köpt, den kostade 99kr så han fick en hundralapp tillbaka, men sen ville han ha tillbaka momsen!! först trodde jag att han skojade med mig men han va helt bestämd på att han skulle ha tillbaka momsen, för den hade jag lagt till i efterhand sa han. Men till slut fick han ge med sig, och så gick han, men han frågade om jag förstod innan han gick ut. Eeh ne jag gör nog inte det svarade jag, och ingen annan runtomkring heller. Ja, tänk om man kunde göra så, då kunde man ju nästan bli rik ; ).  

chipp och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback