solen

Jag blev så lycklig när jag vaknade imorse och träffades av solens strålar. Jag tog mig en liten springrunda i det fina vädret och avslutade med lite sit-ups och armhävningar. Äntligen, tänkte jag, så skulle ja få sätta mig på altanen och sola! Men det är väl klart att det tornar upp sig ett megagrått moln och skrattar mig rakt i ansiktet. Aargh! Men ne, nu skulle ja banne mig sitta där tills solen kom tillbaka igen om det så va det sista jag skulle göra. ( för visst är det så att solen tar i skuggan också?!) Om det nu skulle vara det sista ja gjorde så skickade jag iväg ett sms till Krille också, bara för att få höra ifrån honom, om jag nu inte skulle ta mig levande ur det här. Jag överlevde, fast det tog ett tag, men jag fick mig säkert en 40 minuter i strålande sol! Härligt! Jag blev lycklig i hjärtat! Men det där gråa molnet förföljer mig och har kommit tillbaka. Det skulle inte förvåna mig ett dugg om det blir jättefint väder hela helgen, nu när jag för en gång skull ska jobba. Här har man typ drunknat i vatten det senaste dagarna. sucken.

Men det känns lite somrigt nu när jag kan sitta på altanen och blogga, lyssna på radio och äta melon : ) great!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback