en dag av sol och skratt

Idag har jag och Elin varit i staden. Inte lika mycket värmländska som förra gången, men vi hade trevligt ändå :). Jag är nästan lite stolt över mig själv för jag handlade allt det som jag skulle plus två rara klänningar :). - Jag tycker den är rar jag. - Rar?!!! :P

Sen har jag fått undan lite av alla mina grejjer, eller jag har flyttat dom till ett annat ställe där ingen behöver se dom...Jag vill ha ett eget kök för jag har så mycket fina muggar som jag vill ha framme, och kunna bjuda mina vänninor på kaffe när dom är och hälsar på...mm...

Lite kortspel med systrana T har det också blivit ikväll. alltid lika givande :P Jag slog rekord i att förlora iallafall. Men man kan inte ha bra dagar jämt!

Blev väldigt sentimental imorse när jag läste
Mus04/07s blogg. Usch vad jag saknar dom en massa redan. Det hela känns som en fet skilsmässa....men det är väl så livet är. Dags att gå vidare och börja på något nytt. De försvinner ju liksom inte för alltid, vi befinner oss bara på olika ställen. Minnen finns alltid kvar.

mors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback