sköna sommar!

Blev en väldigt stressig morron när jag råkade sova lite längre än jag skulle. Skulle till församlingshemmet och öva lite sång. När jag kommer dit säger Mikael att han måste till ålderdomshemmet och spela så jag fick följa med och sjunga! VI hann inte öva på låtarna nåt, men det gick ganska bra ändå. Och gamla är ganska bra och sjunga för, för de hör så dåligt och sen tycker dom allt är bra när man står där och ser trevlig ut ;P Ne, men gamlingar är söta...jag ska iaf bli en sån där söt liten tant med vitt hår som ler åt livet när jag blir gammal...

Min lilla skånetripp blev jättelyckad! Hann med att träffa Linnéa en kort stund också, det va trevligt! Sen var det jag, Sandra, Vickan och Ella som ägde ; ) Vickan blandade god piña colada och Ellas syster hade inrett hela lägenheten i orientalisk stil, så temat orientalisk lyx blev fulländat. På madison var det ganska tomt på folk, men man har inte roligare än vad man gör sig och det lyckades vi med! Vid tre var vi hemma oss Ella igen på efterfest med snabbmakaroner och pastasås, sen somnade jag ganska gott vid 4. Dagen efter skulle vi äta frukost nere vid pepes. Visst gick vi inte upp förrän tolv, men Vickan var segare än segast och hon joinade oss inte på caféet förrän två! Men vi satt där några timmar i solen och tittade på alla sommargäster med mycket pengar :P Härligt med lite båstadfeeling igen, men det kändes konstigt att det bodde andra människor i min kära lägenhet och att alla andra apelrydare var borta...

Kommentarer
Postat av: Ella

haha fina minnen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback