tar vi ett kort på barnen i sommartid när dom dansar

Midsommarhelgen blev en mycket trevlig helg. Midsommarafton på logen i månstad med trevliga människor gjorde att regnvädret helt glömdes bort. förfest med sill på knäckebröd ( ! ingen hitt faktiskt, men man tager vad man haver ) och "hej knekt" ;) senare blev det dans runt midsommarstången, räddningsaktion, grillning, vin, allsång, allmänt umgänge och efterfest med jorgubbspaj och vaniljsås : ) Alldeles lyckat.

Lördagen blev en seg dag med mkt film och på söndagen var jag uppe tidigt för att sjunga i kyrkan. Gick bra, fastän det var väldigt tidigt på morronen och halsen inte var i bästa skicket. Men jag hade stöd på båda gudstjänsterna av Kristian : ) me like! Sen blev det lite kortspel, vilket jag för det mesta vann, tror jag, om jag inte minns fel? :P På kvällen blev det volleybollspel, men att mitt lag förlorade berodde faktiskt inte på mig! : )

Idag har jag, Linda och Elin varit inne i stan och shoppat lite på rean. Sen somnade vi alla tre på bussen hem. mysigt. Imorron tänkte jag ta en cykeltur till kära mormor, och hon kom med det utmärkta förslaget att hon skulle bjuda på middag!

Nu har Linnea varit i England i en vecka. Jag saknar henne. Syster kom hem, för jag längtar efter dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback