En onsdag

Ja vet att ja är seg, har inte bloggat på länge :P Veckorna nuförtiden är mest långa och sega, inte så mkt händer, och snart kommer alltihop på en och samma gång. Musikalen går på tomgång och ingen inspiration finns, men imorron kommer en regissör Klas-Göran, som faktiskt varit med i livvakterna :P och hjälper oss lite. Brabra! Massa arbeten har det varit på sistone och jag tänker bara på engelska och spanska nu känns det som...lugnade ner alla känslor med lite carolas godnattsånger, :P och jag som egentligen inte gillar henne :P haha, det är ganska mkt som jag stör mig på kom ja på i helgen...isch dålig människa :P Men ja just nu känns allting bara tungt, jobbigt och tråkigt...men..

Tur att det finns annat i livet som förgyller dagarna!! :) me like.

Hepp, ikväll blir det friskis och spanskaplugg...roligt...

Ciao!!

Kommentarer
Postat av: emelie

eru kär i mej ännu klas-göran? haru kvar dina känslor för mäj? lalal
HAHA

Postat av: LinnePinnePö

åh äntligen en ny blogg.."som vi har väntat!" Hahha, känner du igen repliken? ;) ses ikväll min pussgurka! // Putti

2007-03-08 @ 22:00:44
Postat av: Linne

Menar ¨såklart: "Som vi har letat!" HAHAHAAH "Är inte han död? Ne, han är uppstoppad" ;)

2007-03-11 @ 11:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback