Födelsedag

Det blev Swing till slut igår. Helt okej. Det var jättemysko att se så många människor som man inte sett på tre år. Att betrakta dem. Det var som att åka tillbaka i tiden. Jätteläskigt. Hade man bott kvar här så kanske man hade varit en del av det, men jag tackade Gud att jag skulle åka tillbaka till Båstad snart igen. Vara fast här. Nej Tack! Inte så att jag förebrår dem alla, men jag är nog en resande människa. Alla Båstadmänniskor och min tid där nere har format mig och fått mig att hitta mig själv. Tack för det! Love <3 Jag brukar ju alltid ha ångest innan jag ska åka ner igen på söndagarna, men idag hade jag lätt kunnat åka ner. Men jag vill ju inte tillbringa de sista timmarna på min födelsedag på ett tåg...

19 år..hmm...en ganska oväsentlig ålder ändå. Ett år av väntan på att bli 20. Fast om det är så mkt roligare vet jag inte, men då är man helt vuxen i lagen på nåt sätt :P Det har varit en bra födelsedag med alla sorters väder. Regn, snö, hagel, sol och moln. Har fått en ny mp3-spelare, vilket behövdes eftersom den gamla är helt pajj. så nu kan jag lyssna på musik på tåget igen :) Fick även ett finurligt paraply med inbyggd ficklampa och överfallslarm..(?) Haha, lite lustig sak ;)

so long!

Kommentarer
Postat av: emelie

Grattis i efterskott!
Fyllde du den 18:e? Då fyller min kusin också år och min barnvaktsmamma fick barn i söndags :)

Postat av: SysterYster

Paraplyt var från finurliga lilla mig ^^ (:

2007-03-21 @ 18:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback