free

Ibland så älskar jag min klass lite mer än vanligt. Som när vi kommer på att ne va ska vi göra i skolan imorrn? Ingenting. Bra då säger vi det till vår käre scenografilärare och så åker vi hem istället :) yiie, så jag åkte hem igårkväll och är väldans ledig idag. Så underbart! Mus3's energi har varit lite låg den senaste veckan och hälften har varit sjuka. Men efter Klas-Görans visit igår med lite regitips och roliga övningar + denna lediga fredag så tror jag att vi kommer ha full inspiration framöver för att få igång musikalen igen och göra den så bra som vi alla vill.

Har suttit och lyssnat en massa på Sarah Dawn Finers bidrag i melodifestivalen. Hennes sång får mig att rysa. Hon är den grymmaste! 

Jag vill shoppa!

bye 

Kommentarer
Postat av: Linne

ja vill också shoppa ;)

2007-03-11 @ 22:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback