happenings

Det har varit en härlig vecka. Hade naturprov i tisdas vilket gick bra, förutom att jag lurades på en uppgift vilket Tobbe tyckte var roligt eftersom han fixade den, skit också, nu kommer jag bli sämre än honom :P 

I tisdas eftermiddag hade Vickan och folket i hennes bil väldigt bråttom ner till Båstad. Inget som jag reagerade särskilt mkt på. När jag väl kom hem tog jag en promenad och gick ett annat håll än vad jag brukar. Gick förbi emelie och Bennes hus och tänkte att jag kunde gå in och snacka lite när jag ändå var där. Jag knackade och gick rätt in, ingen svarade på mitt hallå och när jag kommer in i köket står emelie och benne bara och asgarvar, och under bordet ligger Vickan och försöker gömma sig. Sen kommer Ella och Ida ut i köket också. De hade ju tänkt överraska mig för att jag fyllt år!! :) De hade fixat picknick med frallor och glass och skulle precis komma och hämta mig när jag kom dit. sorry att jag pajja själva överraskningen , men det var väldigt trevligt ändå :D. Senare var jag Emelie och Vickan på bio och såg "Se upp för dårarna", mycket rolig! Rakel Wärmländer är en väldigt duktig skådespelerska!

Igår hade vi sovmorron och jag tog en härlig promenad till skolan. På kvällen var vi och bowlade med klassen, och tänk att jag vann över alla ;P Ganska stolt över mig själv måste jag säga! :) Sen var vi alla hemma hos Tobbe, Christa och Elaine och hade picknick på deras golv och såg det nya tv-programmet "Tack Gode Gud" där kändisar blir inslängda i en scen där de ska improvisera. Musikalare  som vi är så hade vi mkt att diskutera om huruvida de bejakade varandra och hur en del blockade spelet och förstörde osv.. Heja Timell sa vi, men tyvärr vann ju Skoog var för på hela tiden.

I helgen kommer mamsen och syrran ner till Båstad och det blir en girls' weekend only. Kanske en tripp till Helsingborg, och jag får se om jag har mage att lämna dom ensamma imorrnkväll och gå på Linas fest med Vickan och Ella istället :P  

Ikväll blir det städning och lite matteplugg. Sen ska jag försöka titta lite på Törnfåglarna som jag började med i måndas. Värsta långa avsnitten är det och jag har inte sett färdigt första än trots att jag satt en och en halv timme, men spännande är det :)

Det var det sålänge! 

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Så mysigt du verkar ha haft det (: SEs imon!! PUSS

2007-03-22 @ 21:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback