utmanad

Lilla Vickan har utmanat mig. Att hon vågar. Fast i detta så kan ja ju inte klå henne så hon kan känna sig säker. Haha.

Spelreglerna:
Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Bloggaren väljer sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver bloggaren en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information

1. Jag har  tvångstankar. Innan jag går och lägger mig måste jag kolla så att ytterdörren är låst. När jag väl har lagt mig kan jag fråga mig själv, "-låste jag dörren?". Även fast jag klart och tydligt kan se hela scenariot där jag går fram och vrider om låset, så kan jag ju bara ha inbillat mig. Jag måste gå upp och checka. Så kan jag hålla på tills jag faktiskt lyckas intala mig att jag kan lita på mig själv, och att det är fullt normalt. ;)

2. Ge mig ett lego, och jag bygger ett hus! haha. Lego är faktiskt den smartaste leksaken som uppfunnits.

3. Jag måste koncentrera mig till max när jag skriver. Kan inte lyssna eller prata samtidigt som jag skriver.

4. Jag är stormförtjust i tidningarna "Hus och Hem" och "Sköna Hem".

5. Om jag inte sjunger, så har jag tappat luften...

6. Jag kan inte vissla.

Jag utmanar dessa människor: Emelie (
Skenbart), Benedicte, Tobbe, Lina och Elin


Kommentarer
Postat av: Vickan

Haha, det var tur att du inte klådde mig.. =) då hade jag ju inte blivit glad... Julia du måste gå en vissel-kurs, det är allmänbildning att kunna vissla :P:P

2007-03-16 @ 22:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback