vårkänslor

Det har varit en underbar helg i Båstad. Massa sol och värme! Har tagit långa sköna promenader i solen och umgåtts med mamma och syrran som har varit nere och hälsat på mig. I fredas var det också fest hos Lina, vilket var mkt trevligt, även fast jag och Ella inte riktigt kunde komma på vad vi gjorde, satt i en soffa och pratade med folk mest :P

sitter nu på fritidsgården i Båstad. Känns väldigt högstadiet, men det är öppet speciellt för oss apelrydare, vår internatmamma Tessi har osdant det så fint så fint. gött med bredband och riktiga datorer, ingen macskit som rektorn envisas med att använda på skolan...

Idag började praktiken och vi har två veckor med bara musikaljobb framför oss, med härligt påsklov emellan! Idag har jag försökt få bukt på tobbes klänning, ja han ska faktiskt ha klänning ;) Men det är inte så lätt att nåla och rätta till när han inte kan stå still utan bara posar framför spegeln :P

I eftermiddag har jag varit hos Christa och Tobbe på kafferep med Lina och Sandra. Vi skulle ju börja vår nyttiga vecka, men Lina hade ju köpt massa kakor och bullar, hehe, det börjar ju bra. Men imorrn ska jag och Marie gå till skolan, 20 över 7 ska vi starta!

Å vi ska ha sång med vår nye vikarierande musiklärare imorrn. Det ska bli så kul att få sjunga lite!!

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback