fredag och fotsvett ;)

Sångerna igår kändes bra, och det var jättekul och sjunga med en sån bra pianist. Fick vänta längre än jag skulle, så jag gick fram och tillbaka i korridoren i typ en halvtimme för jag kunde inte sitta still :P De bad mig också sjunga något softare när jag hade sjungit det jag skulle. Jättelätt och bara komma på en låt sådär, inte, men de hjälpte mig lite så jag sjöng en visa till och sen var dom nöjda. Usch det är läskigt när man inte kan utläsa några bra eller dåliga vibbar från juryn. Helt ovetandes i två veckor framåt. :S

Idag har vi byggt färdigt hela scenen. Guud va fint det blir! :) Jag har svart målafärg överallt på mina nytvättade jeans nu. Men vad gör man inte för konsten?

När vi var färdiga på skolan vid fem, cruisade vi in till Båstad i Sandras bil med nervevade rutor och Rednex på högsta volym, haha. Vi skulle ner till Espressohouse som skulle öppna för säsongen idag, men istället hade dom öppnat ett annat café som inte alls kan mätas sig med EH. Lite besvikna blev vi och fick inte det vi ville ha, men vi hade en trevlig stund ändå, och Vickan bjöd oss på sin oerhört låga humor :P

Förresten så är det transvestitmöte i Båstad i helgen. haha, jättekul, jag tycker dom är så häftiga :) De har alltid så härliga kläder :P  "-Jag vill också bli transa, för dom har så fina kläder!"

Hela helgen ska ägnas åt musikalrep. Nästa vecka gäller det :S

Ida hälsar: "vidare man"

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback