rubriker är jobbiga

Fy va jag hatar att va förkyld. Orkar ingenting. förlorade en massa mot Vickan i pingis innan, jag skyller på att jag är sjuk ;) Är på mustan, har suttit i köket hela kvällen och druckit alldeles för mycket kaffe och ätit alldeles för många mackor. mysigtmysigt.  tänk om tre veckor så är det student. då är allt slut. fy va deppigt. jag tycker verkligen det, jag trivs så underbart bra med alla underbara människor här! med atmosfären, med havet! I veckan kommer antagningarna till billströmska. jag har ställt in mig på att jag inte kommer in så att inte fallet blir för stort, men jag kommer ändå bli besviken om jag inte kommer in. Ska till Öland i helgen och söka musikteater där. Pallar egentligen inte, men nåt måste jag ju göra i höst. Vill åka utomlands och resa, bara uppleva en massa saker. Mycket vill ja, men lite tid finns det...lite rörigt känns allt just nu. Allt på en och samma gång....

den som lever får se :P

ciao! 

Kommentarer
Postat av: emelie

synd att du försvann så snabbt från msn.. jag vill ändå säga att du är modig som söker massa folkhögskolor å går på intagningar och vågar stå på scen, jag är så sjukt nervös även om jag klarar det så orkar jag inte med nervositeten innan man tar klivet ut på scen..fast om man gör det mycket och går i skola så ändras det nog. ska du bli vår nya helen sjöholm? jaa jaaa!

2007-05-14 @ 23:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback