1, 2, 3, andas

Man kan ju få nervsammanbrott för mindre. Sj, biljetter, tröga telefonister, höga priser, telefonkö, fel svar...Gaah! irriterad, jag var skitsur och bara snäste när jag pratade med sj's telefonist, tänk vilket otacksamt jobb! Det är ju inte bara jag som är otrevlig under en dag. När jag ändå är igång kan jag spy lite galla på västtrafik också. Inte konstigt att dom förlorar massa pengar när det är så sjukt dyrt att åka buss och det blir billigare att åka själv i en bil(!!) jag vet att det finns större världsproblem men västtrafik, sj och datakrångel kan få mig att gå upp i atomer.  Dagens övertrevlighetstaktik är nu borta. Har jobbat idag och jag tänkte att det kanske blir roligare och tiden går fortare om man är ûbertrevlig mot alla i kassan och i gengäld kanske får lite glädje tillbaka. Nog för att man brukar vara trevlig, men det funkade faktiskt =)

Kommentarer
Postat av: emelie

Du är utmanad! (kolla min blogg)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback