Gaah!

Nu är jag sur. Jag är megatrött och mitt fina svarta linne med guldtext har förstörts i tvätten och texten har blivit helt vit och ful! bajs! Tvätta är döden när man bara vill lägga sig ner på stället och somna. Kan inte torktumlren gå i ultrarapid? 

Imorrnkväll är det dags för vår föreställning som har tagit all tid och alla krafter de här sista veckorna, ska bli så skönt när det är över så man kan andas normalt igen. Jag har varit så speedad så jag har inte kunnat sova även fast jag varit dödstrött. Men det ska bli väldigt kul och köra imorrn. Det är ju den första publika grejjen vi gör tillsammans. Det blir lite minimusikaler, texter, dans, och solosång. Jag tänkte riva av en rocklåt jag ;) jeah!

I helgen kommer familjen och Krille hit. Ska bli skönt att få träffa dom igen!

slut.

Kommentarer
Postat av: emelie

Jaaaaaa Grynet är cool! :D

Postat av: Ella

naaw speedad :(..vad är det för låt?? lycka till!;)

2007-09-28 @ 12:17:34
URL: http://welliam.blogg.se
Postat av: Linnea

Hoppas föreställningen gick bra:D saknar dig :D puss

2007-09-29 @ 11:09:06
Postat av: Åke

Fin helg på Ön, konstnatt kryddad med er superunderhållning, Sweet Louise ringer i öronen ännu! Hoppas det inte blev för sent inatt (läs onsdag)Kram

2007-10-03 @ 22:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback