Ö

Helgen gick fort och nu är det dags att åka igen. Mot Öland. Men det är som en frihetskänsla att åka över ölandsbron och bort från fastlandet till en ö som har en sån härlig atmosfär. Hela ön andas på nåt sätt frihet, lugn och ro. Speciellt nu på hösten när det inte är så mycket turister kvar. Jag gillar det!

De första två veckorna har varit jätteroliga och man kan prata och umgås med alla i klassen. Alla brinner för samma sak och det är härligt. Jag trivs på internatet och det är alltid fullt upp. Extra danspass på kvällarna, filmklubb, egna filmkvällar, fotboll, bastuklubb, hasses, öva, öva och öva. Man behöver aldrig vara rastlös om man inte vill : )

hepp, tåget kallar!  hej!

Kommentarer
Postat av: Ella

låter som du har hamnat helt rätt ;) men jag saknar min festprinssesa :( pusspuss<3

2007-09-03 @ 18:36:27
Postat av: niklas

ne som om du hamnat helt fel. det ska supas och porras ...eller hur cider;) ne later som ett jatte bra stalle

2007-09-05 @ 15:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback