det är tanken som räknas...

gäsp, två timmar kvar på jobbet och inget folk. man är ju så beroende av besökarna här och är det mycket folk är det jättekul men såna här dagar är det bara seegt.

Flyttar om några dagar och nu ligger alla mina saker hemma på golvet, men jag tycker om det. Jag gillar att packa ner till nåt nytt. det ska bli så roligt att verkligen få hålla på med det jag gillar allra mest i två år till. just nu är ja jättepepp på att jobba sena kvällar och verkligen frossa i musikalarbete. till slut blir det teaterpedagog av mig, hur låter inte det? haha,. men mina arkitektdrömmar har börjat smyga sig på igen, och man kanske skulle söka arkitekthögskolan ändå, bara för skojs skull. 

ja vill så mycket, var det nån som sa. men det är väl bra? Att vilja är väl det första man måste göra, sen kan man nå dit man vill.

det va det sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback