en tisdag

Här sitter jag hemma på mitt lov. Gör inte mycket vettigt. Har tagit en promenad med Linda och druckit te. Har läst igenom första akten och försöker memorera repliker. Har en liten paus nu. Asså vad är det med mig? Jag får panik av att inte ha någonting att göra! Slappna av Julia, du behöver det! Imorgon ska jag iaf klippa mig, det va ju på tiden. Sen ska jag och mamma umgås! På torsdag ska jag och syrran luncha i stan. Måste läsa massa mer manus också...börjar bli lite pank nu, eller blir väl efter klippningen imorrn, jag som ville shoppa...attans banan..

Det finns bara två saker som du måste göra här i livet. och göra val. Men det där med att göra val är ju ett aber...

Ne nu ska jag nog duscha tror jag, sen ska jag äta fruktsallad, sen måste jag välja att läsa manus...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback