Familjen

Igårkväll pratade jag en massa med familjen i telefon. Det var härligt! Dröjer nån vecka till innan jag får träffa dom igen. En stund var alla tre i telefonen samtidigt, rörigt men underbart =) Mamma var jätteflummig och lät nästan poetisk! Syster pratade så nära telefonen att jag inte kunde höra vad hon sa vilket bidrog till lite roliga missförstånd. Stackars pappa fick bara ta emot mitt hat mot skolans trådlösa breddband och min dator, sorry =)  Jag älskar min familj!! Om några veckor åker vi till Barcelona! Wiee!

Nu är det bara två dagar, elva timmar och fyrtiotre minuter kvar till älsklingen kommer hit!


Havregrynsgröt med frön, frukt, kanel och annat gojjs börjar bli min nya favorit (!)

Kommentarer
Postat av: sis

HAHAH det va skojj ;D Flum vare här

2008-02-19 @ 10:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback