En helg på ö

Den här helgen ska jag tillbringa till, sömn, andning, promenader, matlagning och tv-tittande =) Har valt att stanna kvar eftersom jag just nu har så fruktansvärt svårt att lugna ner mig, och blir så stressad av att resa fram och tillbaka. Egentligen så mår jag bäst av att umgås med Kristian, men den här veckan har jag varit så trött och förkyld så jag och mamma bestämde att det nog var bäst att jag bara är kvar här på Öland, så jag slipper må så dåligt som jag gjorde i söndagskväll när jag skulle åka hemifrån...Men det kommer bli jobbigt utan Kristian här..

Ikväll blir det lite bakning med några stycken, och imorrnkväll ska jag, alice och maria laga mat tillsammans. Lugnt och skönt.

Borde egentligen göra en massa andra saker också, städa, tvätta, spela in låtar, söka jobb, läsa manus såklart...men jag får ta det som det kommer..

so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback