friday, once again

Heath Ledger är död. Ett av de vackraste leendena är borta. Tragiskt att så unga människor dör av överdoser och depression. Vi får bara veta genom media när det handlar om en kändis, men tänk alla de andra unga människor som lider! Tack för att jag har det så bra!

Just nu är det bara repetitioner som gäller. Har inte riktigt hittat den rätta känslan hos min karaktär än, men en improvisationskväll igår väckte något nytt. Men tjena vilket arbete!! Igår hade vi första presskonferensen och idag var jag på bild i tidningen i handduk =P Skrivarskolan hade kulturcafé igårkväll och jag vågade mig upp och sjunga "people get ready" med Eddie på gitarr, en trevlig stund. Eddie och Micha framförde även en låt om en av veckans roligaste händelser. Ett mail hade skickats till skolan i söndags. Det var från en John som hade varit ute i Kalmar på lördagen, precis som jag :P, men han sökte en annan blond tjej som han hade träffat men dock inte kommit ihåg namnet på, men han visste att hon gick på ölands folkhögskola så han gjorde en efterlysning helt enkelt som lästes upp för samtliga elever på måndagsmötet =) Det var djärvt gjort, det visades sig också att de två bara hade snackat typ en kvart eller nåt. stackars john, kär och desperat? =D 

Det blåser en massa här på öland, men det gör inget för snart ska jag åka härifrån. Hem hem! Jobba visserligen men jag får träffa Kristian igen! Lovely!


Jag vill komma hem. Öppna dörren, höra någon av pappas bluesskivor, känna lukten av fredagsmat, klyftpotatis, och mötas av tre varma famnar! Den fjärde har redan mött mig på tågstationen <3 mmm! det är så det ska vara!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Va?.. repetitioner?.. det betyder att det finns en föreställning som ni kör som du inte berättat om och gjort reklam för på bloggen!.. julia, julia, julia.. jag vet inte vad jag ska säga.. tänk på alla oss som vill komma och titta på er! :) Puss!

2008-01-26 @ 00:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback