Dagen efter

Förra veckan var en av de roligaste veckorna i mitt liv. Att bo på teatern i en vecka var helt underbart och med dessa underbara männsikor!! Vi har jobbat så hårt för den här föreställningen och gjorde den väldigt bra om jag får säga de själv, alla la ner sin själ på scenen! härligt! Många i publiken sa att detta var bland det bästa de sett, det är ju ganska bra betyg =) Fina recensioner fick vi också, och jag är med i tv :P haha, känner inte igen mig själv, och jag stänger aldrig munnen :P Känns tråkigt nu att man inte får göra spela den här föreställningen mer, det tar ju slut så fort!

Jag älskar teaterlivet och jag bestämde mig under föreställningen i fredas att jag ska söka wendelsbergs folkhögskola med musikteaterinriktning.

I Lördas kväll var min fanclub och tittade, skönt att se dom, och i fredas var Vickan här och kollade! Å vad glad jag är att du var här gumman!! =)

efter föreställningen i lördas fick vi plocka ner hela scenen och sen var vi vrålhungriga. Vi bestämde oss för burger king men när vi kom dit 10 över elva hade dom stängt. Mat ville vi ha så vi tog mcdonalds istället men missade avfarten och var påväg ut på ölandsbron, men Karin gjorde en förbjuden högersväng och körde över dubbelheldragen linje och lyckades vända vi brofästet, hahaha, det var en rolig upplevelse! Sen var vi tvungna att köra in till stan igen för att karin skulle hitta ut till donken, men vi fick vår mat till slut och gratis dounuts. "do(u) not eat me" ;P

När vi kom hem vid tolv var dusch och omsminkning som gällde sen blev det party hela natten. kom i säng 20 över sex :P En helrolig kväll. Vi skålade i champagne och hade "krismöte" fast bara med massa kärleksord till varandra. I söndas vaknade jag 10 och kunde inte somna om, jag förstår mig inte på mig själv ibland, jag kan inte sova när jag bäst behöver det! Camilla och Johanna var här och hälsade på i helgen också, fantastiskt kul att se dom!!!  '

Idag är min sista dag som tonåring!!! =) Imorrn smäller det och jag och MJ ska ha 39års fest, hon är ju liten och fyller nitton på fredag :P

Snart är det ju påsklov och Barcelona!!!!!! Jej, va skönt det ska bli!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej vännen! Försökte gå in och titta på TV inslaget, men det stod att det inte fanns?! Blev lite ledsen i ögat då.. :( Puss darling! PS: Ska du söka nåt mer än Weddan? BA eller PAS kanske?

2008-03-25 @ 13:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback