påsklov

Fick en jättefin 20-årsdag! På morgonen var Alice, Eddan och Karin inne och sjöng =) Sen firade vi både min födelsedag och att vi klarat av alla föreställningarna med prinsesstårta. På kvällen var det dags för min och Marias 39-årsfest. Temat var klädbyte och alla hade fått en person som de skulle byta kläder med. Mycket roligt och alla hade gått in för det jättemycket. Killarna var riktigt fina i smink och tjejkläder =) Det blev en trevlig kväll och tack för alla fina presenter! =D

Igår var hela klassen hemma hos vår lärare Tomas. Han bor i en gammal skola, såå fint att vi alla blev helt tagna. I den gamla skolsalen fanns många små hörnor att sitta i, och en öppen brasa och Tomas lagade jättegod mat åt oss och vi satt som en enda stor familj runt det stora träbordet =) Å vad jag älskar den här klassen och livet på öland. Nu är det bara två månader kvar och vi börjar alla få lite separationsångest. Men vilken rolig vår vi ska ha! Vi har så mkt kvar att göra. Pragresan snart!

Barcelona, soon I come!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Buhu, Julia! Jag saknar dig redan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback