Teatern

Idag flyttade vi in på Kalmar Teater. Vi har hängt upp ljus, fixat scenen och trixat med allt runtomkring. Jag älskar att vara där! Tänk att vi ska spela på en riktig teater, med proffsiga ljud- och ljuskillar, hjälp av maskör och scenograf , och egen scenmästare! I Love =) Jag och Lydia är värsta bästa teamet på att måla och häfta ihop fina gallerfönster ;) Om fyra dar smäller det. då är det premiär som gäller, shit va kul det ska bli!! Denna veckan kommer bli så underbart rolig och arbetskrävande!! Kan inte bli bättre med det härliga gäng till klass vi är!

Tänk att om en vecka och några timmar blir jag tjugo-åring! slut på tonårstiden och in i vuxenvärlden. AAH! =)

Hepp, nu ska jag söka mig ett par jobb i göteborg. Jag vill dit i höst!

Kommentarer
Postat av: Tobey

Hejsan. Ville mest säga att det var trisst att jag inte kunde komma och titta. Grattis och allt sånt också.
Och jag instämmer på att du borde komma till Gbg i höst. Hade ju varit lite kuligt. Ta med dig din lilla vän vet ja ;) Tycker jag låter bra. Hälsa!
Puss

2008-03-11 @ 18:45:47
Postat av: emelie

hejsan jullisen! vad kul att allt går bra med din föreställning! =) hade så gärna velat se den! men ja det blir ju svårt när man är så väldigt långt hemmifrån! men jag trivs väldigt bra här i Melbourne! jag älskar att vara här, ja vi trivs allihopa! elaine hälsar en masssor till dig!

men du lycka till nu resten av veckan! kör hårt!!! Du är grymmans jullan! pussar till dig... och ett STORT GRATTIS i förskott!!!

Postat av: Elisabeth

Göteborg ja. Själv börjar jag längta häriåfrn :p
Låter helt vansinnigt roligt med allt du gör. Är lite avis, och så hade det varit roligt att se dig.
Kram

2008-03-12 @ 21:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback